Nois... Massa d'hora?
Hola,
Hos explico. bueno es que al meu insti hi han centenars de tios bons, i m'he enamorat o no se que he fet de4 tios. Un és de 15 anys, i els altres no son com "perfectes" M'atrauen d'una manera especial i no trobo cap ideal... No se si m'enamoro molt facilment po esque estan massa bons.
I asobre, amb 13 anys és normal no haver-se liat?
Ajuuudeu siiiusplaaau! Esque estaaaan irreeessiiisstiiibles
InterPersonal

Hola!
Moltes gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Crec que estàs confonent l'atracció amb l'enamorament. L'atracció cap a una altra persona és un sentiment de voler apropar-s'hi, que t'atrau (tal com diu la paraula) ja sigui intel·lectualment, pel físic o per la seva manera de ser! Però fins que no hi parles, mantens una conversa amb aquella persona i intercanvieu opinions sobre la vostra manera de veure la vida, no pots saber si t'estàs enamorant.
Per tant, durant l'adolescència és molt habitual que sentim que ens atrauen moltes persones (i fins i tot molt diferents!), però quan t'enamoris, ja ho notaràs!
També ens demanes si és normal no haver-se liat mai, et deixo aquesta enquesta perquè ho comprovis tu mateixa ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat