Problemes a triar...
Hola!! El meu novio em va dir de quedar un dia i avui les meves amigues (4) també m'ho han dit (m'ho va dir primer el meu novio) i just han dit de quedar aquell dia i quedar-se a dormir a casa d'una. Jo no se que fer... Tinc por de que un dels 5 s'enfadi amb mi triï la opció que triï... Es pensaran que prefereixo al meu novio i a l'inversa!! Que triarieu? Ufff nose que fer...😖
InterPersonal

Hola Ninaleal,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ostres! En aquests casos el millor que pots fer és ser sincera. Si la teva parella t'ho va proposar abans, diga-ho a les teves amigues. No sabem quina reacció tindran, però tu estaràs tranquil·la perquè hauràs sigut honesta amb elles.
Quan tenim parella o tenim més d'una colla d'amics, pot passar que se'ns solapin els plans, per això és important que quan ho detectem, ho diguem al més ràpid possible. Així es pot canviar el dia o proposar una nova sortida més endavant.
Em sap greu, però has d'escollir el que et vingui més de gust i explicar-ho als implicats.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat