Problem...
Bé, jo soc una noia que li agrada un noi super macu^^. Sempre hem sigut amics, i ens hem anat parlaan i eso i hi ha una guarra per alla que representa que es bastan amiga meva i no para de tirarli la canya. ¿de qué va? es retrassada; i despres a la cara tot de bones, i llavors pos clar, jo de bones també, i llavors em sento com falsa, perque cada cosa que fa em molesta, ja casi que respiran molesta. Bueno, que quan estem per l'insti i aixo i estem ell i jo parlan ella ve i s'acopla i es un: -estem parlant, marxa. Pero clar, no li dic, jo seeeeempre de bona nena i ella de falsa i tiracanyes.
Per la seva culpa vai començar a pensar que el problema el tenia jo, i vai començar a deixar de menjar durant un mes o aixi, pero bueno, ara hu he superat, perque una tia em va dir que si jo tenia gelos de aquesta puta i ella esta MOOOOOOLT més foca que jo, pos que no li veia el problema. Bueno aixo ho he superat, però m'esta liant tota la puta vida. Esque no em puc contenir, em molesta moltiiissim; tinc unes ganes de fotreli un xec d'hòsties.
InterPersonal

Hola Palomita! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs en aquesta situació pregunta't: ella sap que per tu és tan important aquest noi? saps si ella realment li interessa aquest noi o són suposicions teves per com es comporta davant d'ell? Hauries de tenir clar aquestes preguntes. Alhora la teva manera de solucionar-ho deixant de menjar i enfedan-te tan amb ella no t'està ajudant a solucionar res, només aconsegueixes enfadar-te més i acabar tractan-te molt malament a tu mateixa (deixant de menjar). No crec que ni tu ni aquesta persona es mereixi aquest tracta. El que pots fer és anar de cares i parlar amb ella, per fer-li saber que et molesta aquesta situació i si passa alguna cosa entre vosaltres que hagiu de parlar. Si sou amigues i creus que tens el dret de fer-ho! Sinó és que hi ha una altra dret a respectar, i és que tots ens podem fixar amb qui volguem. Ella té dret a fixar-se amb ell, no és propietat privada,oi? vinga, ànims! Intenta solucionar les coses parlant o reflexiona sobre l'altre opció d'intentar no controlar tan l'entorn. Ell també decideix i no podem controlar el que els altres decideixen. Ho hem d'acceptar, perquè sinó estariem tot el dia enfedats! Una abraçada Eli Aulet ww.interpersonal.cat