...
Yo tinc 14 anys i no estic d'aixó que s'en diu prima, amb aixó jo tinc un problema perque no hem valoro molt, per aixó faig aquesta consulta, estic enamorada d'una noia de 13 anys. Crec que es un greu problema estar enamorada d'una persona que saps que mai podras estar amb ella, per els anys d'edat, per la distancia, pel sexe, i en el meu cas pel meu físic. Les meves amigues em diuen que ho intenti que perque no li dic alguna cosa pero quan la miro o penso en ella, em ve al cap la estupidesa de que ella es perfecta i jo soc una puta gorda de merda, em començo a torturar sola i es on la meva autoestima comença a baixar i em trobo malament, avegades e arrivat a desmallar-me, nose que em passa pero cada dia estic pitjor. Una amiga meva em va dir que si no li volia parlar cara a car que ningun problema pero que per lo menys li parles pel watts app, tweeter, messenger... Així que vaig agafar forçes i la vaig obrir, ella ho ha vist pero no hem contesta, cada dia que passa estic pitjor i no se que fer per millorar-me. Hem tindria que olvidad d'ella? Que puc fer?
InterPersonal

Hola palomitafeliz,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Està molt bé que t'hagis atrevit a escriure-li! No sabem quin és el motiu pel qual no t'ha contestat, però pots tornar a provar-ho... i llavors, en funció de la seva reacció hauràs de decidir què fas, si continues interessada en ella, o per altra banda decideixes oblidar-la.
No podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres (per sort!) i a vegades no és problema de físic, pot ser que no tinguem els mateixos interessos, o que no ens trobem en el mateix moment vital, per exemple. Per tant, no ho enfoquis tot en el tema del físic, perquè no sabem què li passa pel cap a ella.
Procura estar amb les teves amigues, riure i disfrutar d'elles, i veuràs com et sentiràs millor amb tu mateixa! Quan estem a gust amb persones que estimem, ens sentim més feliços i més segurs amb nosaltres mateixos, així que... per què no posar-ho en pràctica?
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat