no em sento be
Hola!
Em sento molt grassa. Sento que cada vegada ho estic mes. Moltes vegadas m'ho han dit pero sempre pasava de la gent perque em donava igual, pero ja no, no puc mes. D'aqui 5 setmanes tenim el viatge de fi de curs i estic molt gorda i tinc por del que em pugui dir la gent. He estat amb problemes d'alimentacio i he tornat a recaure. De vegades m'agradaria dir-li als meus pares tot pero no puc, si no els hi faria molt de mal. Medeixo 1'70 i peso 75kg. Es molt? Que puc fer? No puc mes amb aixo estic fatal. Vull estar prima. Totes les meves Amigues ho son perque jo no? Necessito ajuda!!!!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! El teu problema no és el pes, el teu problema és tot el patiment relacionat amb el pes. Pel que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. I si encara no el tens, la preocupació pel pes que tens ara podria portar-te a patir-ne un, per això és molt important que parlis amb els pares encara que costi. Sé que no vols fer-los mal, per això la millor manera d'evitar que pateixin és dir-los què t'està passant, ja que si no els hi dius la cosa cada cop serà pitjor i al final sí patireu tots de debò. A més, oi que a tu t'agradaria saber quan ells tenen un problema per ajudar-los? A ells els passa igual, t'estimen i volen ajudar-te en tot. Tu no tens la culpa del que t'està passant, necessites ajuda i els teus pares tenen dret a ajudar-te, parla amb ells. Molts ànims i molts petons!!