millor amiga
Aveura doncs resulta que avui he quedat amb una amiga que em cau de puta mare per fer un treball, la questio es que no li he dit ala "meva millor amiga" i si sen entera doncs.. crec que no acabara tot molt be perque sempre que quedo amb gent que no es ella, doncs o agafa gelos o semprenya o nose, cosas raaras..:(
conseell?
InterPersonal

Ostres... des del meu punt de vista això no pot ser... no pot ser que la teva millor amiga et vulgui en exclusiva per ella sola. Què sou parella? Per què si no ho sou no ho entenc! La base de l'amistat és la confiança, ja que els amics els escollim, no són imposats. Tu no et faries mai amiga d'algú que no confies amb tu, no? Doncs mira de parlar amb ella, ja que si no confia amb tu no té cap sentit que continueu siguent amigues, no trobes?
Intenta parlar-hi, segur que t'entendrà, que tinguis altres amigues no vol dir que ella no continui siguent la teva millor amiga, no? Explica-li i demostra-li com d'important és ella per tu, ja que potser se sent insegura i per això fa tot això.
Sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat