No sé que em pasa..
Hola. Fa setmanes que no sé que em pasa. Em trobo decaiguda i sense ganes de fer res. Em tinc que obligar a fer diverses coses. No em sento segura de mi mateixa i trobo que ningú m'enten. Tinc una germana petita i penso que a casa em desprecien i només li donen valor a ella. Estic a 4t de ESO i els estudis em van genial, però veig que això només m'importa a mi. No sé com surtir de tot això.
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
A vegades és normal que passem una temporada on ens sentim una mica més decaiguts o amb l'estat d'ànim més baix. En aquests moments és important que no deixis de fer vida normal. Tot i que estiguis més "cansada" procura continuar amb el teu dia a dia, ja que això t'ajudarà a mantenir un mínim d'energia.
Segurament els teus pares estan molt orgullosos de tu, però potser no saben com mostrar-t'ho o tu no ho perceps. Si ho necessites, parla amb els teus pares i explica'ls com et sents. Veuràs que canviaran algunes coses ;)
Sé que no t'he donat una recepta màgica, però no existeix. La clau és ser constant i estar envoltat de gent que t'estimi i a qui tu estimis. Fes coses que t'agradin i passa estones acompanyada... veuràs com mica en mica aniràs omplint-te d'energia positiva!
Una abraçada!
www.consultajove.cat