Ha vegades em sento sola...
Tal i com diu el titol, si ha vegades hem sento sola, i fico a vegades perque amb el cercle de amigues que tinc paso molts bons moments, pero tot i aixo em sento sola. Les meves amigues no tenen res en comu amb mi, jo soc una friki dels videojocs i del longboard i elles del reggeton...
La cosa es que al meu poble ens coneixem paracticament tots i nose com fer ho per coneixer gent! Que faig?
InterPersonal

Hola bonica!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Està molt bé que tinguis gustos diferents i que no te n'amaguis! Si amb les teves amigues no teniu això en comú, haureu de buscar altres coses que us uneixin. Recorda que a vegades ens uneixen més els records en comú que no les aficions, així que passa estones amb ella.
Per altra banda també estaria bé que busquessis persones amb qui compartir la teva afició. Segurament a través d'internet ja deus haver contactat amb altres persones amb afinitats semblants, oi?
La qüestió és trobar diferents espais per les persones que t'importen i així poder compartir temps amb elles i sentir-te a gust amb tu mateixa.
Una abraçada!
www.consultajove.cat