👊👊 li tinc ganes eh
Bueno jo em vaig baralla amb la meva eex millor amiga perquè em deixava plantada pel novio saps? I em va deixa plantada el dia del meu aniversari i això em va fer molt mal. Bueno i ara m'he assabentat de que va dient coses de mi que no són vritat. I a aquesta noia dos persones més li tenen canes de pagar-la jo també la vritat però no se que fer…
Em podrieu dóna consell si us plau
Molteees gràcies💕😊
InterPersonal

Hola Marina,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Les relacions d'amistat, com qualsevol amistat, impliquen que totes dues persones tinguin ganes de cuidar la relació. Aquesta noia, pel que sembla, ara mateix no té aquesta intenció i per tant, hauràs de decidir què vols fer tu? Vols continuar enganxada a una relació d'amistat que només et fa sentir ràbia? O prefereixes deixar-la anar i oblidar-te'n?
Sé que la venjança pot semblar una bona manera de desfogar-se, però estic convençuda que tu mateixa saps que les conseqüències també poden ser negatives per tu. Per tant, jo et diria que no facis res del que et puguis penedir. Et serà més fàcil alleugerir aquesta ràbia si deixes de posar-hi atenció que no pas si l'alimentes amb ganes de venjança.
Així que, agafa un paper i boli i li escrius una carta de comiat (no li enviïs). Allà li dius tot el que t'agradaria dir-li i llavors, quan estiguis preparada, la llences i continues amb la teva vida.
Ja ens explicaràs!
una abraçada!
www.consultajove.cat