Amiga m'agrada
Hoa m'agradaria aveure si em podeu respondre una consulta
Aquest any a 2º d' ESO he conegut una noia. Bueno l' any passat la coneixia de vista i aixi pero no ens haviem parlat mai i no anavem a la mateixa classe. Aquest any si le conegut be i anem a la mateixa classe i docs m'agrada. A classe sempre m'assento al seu costat i ens ho pasem molt be i riem i ens divertim pero fora de classe ( al pati per exemple ) no m'atreveixo a dir-li res perque ella va amb les seves amigues i la seva colla de sempre i jo amb els meus amics i no m atreveixo a dirli res perque doncslaseva colla es un grup molt tancat que ja els coneixo pero no m atreveixo a entrar-hi ni dir res per vergonya.M agradaria aveure si em podrieu dir algo perque a hores de pati o per whats o per quan ens trobem pel carrer doncs pogues iniciar conversa o fer alguna conya aixi sense entrar a saco , sino discretament. Aquest any per lo menys no crec que em declari ni molt menys a no ser que ella ho fes amb mi pero no crec perque jo diria que ella em veu com un simple company de classe amb que ens ho passem be.
Moltes gracies
InterPersonal

Hola Kanji,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Si et ve de gust parlar amb ella fora de classe, per què no proves de comentar-li a la classe? És a dir, pots proposar-li de fer alguna cosa sortint de classe o a l'hora del pati. Potser al principi relacionat amb alguna cosa de classe, però també pots fer altres propostes que potser li puguin interessar! Així hi parlaràs durant la classe (on et sents més segur) i t'assegures que us torneu a trobar fora. Què et sembla?
Jo no puc dir-te exactament de quins temes parlar, perquè dependrà de com sigueu vosaltres dos i de quines aficions tingueu o com sigui el vostre dia a dia....
Una abraçada!
www.consultajove.cat