love love...
Tinc un problema i es que un nen de la meva classe em va dir pel facebook que li agradava que si volia sortir amb mi, a mi no m'aradava però ara no sé el que em passa que no el puc parar de mirar i penso si e fet malament de haver dit que no, però també me plantejat sortir amb ell pero em fa molta vergonya dirli algo, ni pel xat... QUE PUC FER?
InterPersonal

Hola! Què pots fer? Em sap greu dir-t'ho però si vols alguna cosa amb ell, alguna cosa hauràs de fer. No esperis que ell faci res més, ja ho va fer, va ser valent t'ho va demanar i li has dit que no, per tant ara ell no farà res. Et toca a tu, no passa res per haver canviat d'opinió, és la cosa més normal del món, però si no li fas saber, el pobre noi com ho sabrà? Vinga, anima't, sigues valenta com ho va ser ell i diga-li el que penses ara! Fes-ho pel facebook si et costa tant, però fes alguna cosa sinó l'acabaràs perdent...
Ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat