Proper estiu!
Cada estiu vaig a la meva casa de Sitges, cada estiu allà es de pena, perquè jo sóc de Barcelona i faig vida allà. Aquest estiu he decidit canviar-ho tot, vindran unes amigues meves i volem conèixer gent d'allà, pero volem adolescents d'aquí i tinc la idea de fer-ho per internet. No estic segura, que creus que puc fer? I que aquest estiu mu passi com mai? Moltes gràcies, petonets!
InterPersonal

Hola Sitges14#! Has tingut una molt bona idea, Sitges és un lloc maravellós i el podràs disfrutar molt acompanyada de les teves amigues. Quina bona idea que has tingut, me n'alegro! No he entès gaire el que em demanes... vols conèixer gent d'allà però vols adolescents d'aquí? A veure el que crec que em vols dir és que vols conèixer adolescents catalans, no estrangers, no? Espero que sigui això... A Sitges hi trobaràs de tot, adolescents catalans i adolescents estrangers, jo no buscaria per internet, no sol ser una eina gaire fiable per conèixer gent... La millor manera que us ho passeu com mai és posant-hi una actitut positiva, el millor ja ho teniu i és que estareu juntes, per tant serà molt més fàcil que aconseguiu conèixer gent, sola sempre costa més no? Quan arribeu, intenteu buscar en algun lloc el calendari de festes majors, concerts, etc. que es faran mentre estigueu allà i aneu-hi, allà segurament hi trobareu gent de la vostra edat. Pregunteu també si hi ha algun casal d'estiu per adolescents i segur que també hi coneixereu gent i apunteu-vos a activitats que estiguin pensades per gent jove. també podeu conèixer gent jove al bar del poble, aneu-hi a fer un gelat i pregunteu.
Espero haver-vos donat idees!
Feliç estiu!
Marina Marull www.interpersonal.cat