No vull fer res
No se que em passa..no vull sortir de casa,em sento malament amb el meu cos,a vegades vull fer dieta pero no tinc prou força de voluntat ! :( Que hauria de fer?
InterPersonal

Hola Tania382! Moltes gràcies per escriure'm! No em dones gaires dades sobre el teu abatiment. Quan fa que et passa? t'afecta amb els estudis? t'ha passat alguna cosa en els últims mesos que et pugui haver afectat? Durant l'adolescència els canvis d'humor són freqüents i normals, però si fa gaire que dura i no aconsegueixes reposar-te el millor és que ho comentis als teus pares o a algun adult de referència amb qui tinguis confiança, un professor, entrenador, tiet, avi, ... algú que et pugui donar un cop de mà. Si estàs molt deprimida potser el millor és que pugui ajudar-te un professional, per descobrir d'on et ve aquest abatiment i posar-hi remei quan abans millor.
Molts ànims, segur que te'n sortiràs!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic. www.interpersonal.cat/marina.marullpsicologa@facebook.com
InterPersonal