PF
Porto molt temps patint, sóc una noia bastant "gran" físicamente, soc amplia de malucs i de espatllas i bastante alta. Intento fer esforços pero no menjar masa i faig esport a casa quan no tins deures, pero jo segueixo grasa. Quan menjo hamburgueses, dolços... (Típica alimentos amb moltes calories) o quan menjo molta quabtitat al día seguent en veig molt grasa, pero si faig esport i menjo poco en sentó bastant bé. Es con que segons el que faig la meva autoestima puja pels cels o baixa a sota terra. No se con fer pero sentir ve casi SEMPRE, he fet un llistat amb les coses bones i dolentes de mi pero pujar la meva autoestima pero he acabar plorant perqué hi havien més dolientes i he intentat veurem amb bons ulls i he acabat sofrint en silenci. Hauré de fer exercici cada día per sentirme be amb mí mateixa? A mes l'exercici que jo faig es bastant fort i no siempre tinc temps. Es l'unica manera que m'ha funcionar pero aprimar i sentir-me bé. 😭
InterPersonal

Hola Azeta,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Durant l'adolescència, una de les característiques és que les nostres emocions pugen i baixen molt ràpid. Intenta seguir una alimentació equilibrada i fer esport de manera regular (sense obsessionar-te). A més, en comptes de mirar dia a dia, valora-ho en setmanes. És a dir, aquesta setmana he fet exercici 3 vegades? He menjat equilibradament? Així et serà més fàcil tenir perspectiva d'aquest tema.
A l'hora de fer llistes sobre les coses bones i les no tan bones, sovint nosaltres som molt crítics i exigents. Per què no demanes aquesta llista a tres persones que t'estimen i et coneixen? Potser així seràs més objectiva!
Una abraçada!
www.consultajove.cat