hauria de canviar?
Hola, soc una noia d 15 anys, medeixo 1'61 i peso 51'5 kg mes o menys. Normalmet no faig esport. Vaig a dormir sobre la una i em llevo a les 6. Menjo de tot en general.
Em sento gorda. Abans ja he tingut proble,es de alimentacio que he resolt sense necessitat de anar al psicoleg. no solia menjar, pero tampoc era annorexica. Hi ha vegades que no tinc gens de ganes de menjar, o sento que no hauria de menjar, a vegades m'arrpenteixo del que he menjat, pero mai vomito, tampoc sov bulimica. Que podria fer per setirme millor amb el meu cos? He intentat fer exercici mes rutinari, pero em falta força de voluntat.
Sara Bujalance

Hola! El que has de fer per sentir-te millor amb tu mateixa és aprendre a valorar-te de forma més positiva. El teu pes ja està bé! No necessites aprimar res! Per mantenir un bon pes, com el que ja tens, només has de menjar equilibrat i fer esport de tant en tant. Si no tens costum de fer esport, al principi costarà una mica, però busca un que t'agradi, així faràs activitat física sense ni adonar-te'n. Aprofita també per pujar i baixar escales en lloc d'agafar ascensor, fes trajectes curts caminant o en bici, surt a passejar, col·labora amb les tasques de casa....I, molt important, no et saltis cap àpat ni et quedis amb gana, això només fa que el cos engreixi a mig/llarg plaç perquè "s'espanta" davant la manca d'aliment i s'esforça en fer reserves. També és important que dormis més hores, dormint-ne només 5 el teu rendiment i estat d'ànim es veuen perjudicats. Acostumat a anar a dormir abans i tot millorarà. I, sobretot, valorat de forma positiva. Parla amb amics i familiars sobre com et sents, ells t'ajudaran a sentir-te millor. Molts petons!!