amiga en perill
Hola Adolescents,
tinc una amiga que té un greu problema d'autoestima i està patint molt per un noi que no li fa cas i que en teoria són novios...
ella es creu que és lletja, gorda i tonta. Jo cada dia intento dir-li que aixo no es veritat tot i que ella ja no pot mes.
Ajudaaaaa necessito ajudar-la siusplauuuuuu
InterPersonal

Hola!
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Ajudar als amics no és fàcil, ja que hi ha una part que nosaltres no podem controlar i per tant, no depèn de nosaltres.
Procura passar estones amb ella, recordar-li de tant en tant què t'agrada d'ella i de la vostra amistat. Estigues allà per ella si et necessita, però també passeu estones divertides i d'altres on parleu de tu.
Així se sentirà acompanyada i més estimada, ja veuràs! Si llavors ella vol fer algun canvi... li tocarà posar-se les piles i demanar ajuda. Però tu no pots fer-hi més, d'acord?
Una abraçada!
www.consultajove.cat