No se si estic sofrin bullying
Hola, volia saber si estic sofrin bullying, l'any pasat em van començar a dir un nom (que no diré per si em reconeixenç) quan vam arribar el seguent curs van deixar de dir-m'ho. Després anava amb unes nenes que em van començar a dir un altre cosa, ja no m'ho diuen perque ja no vaig amb elles. I ara em diuen un altre cosa, i ja em comença a fartar!!!
Gracieeeeeeeees!
InterPersonal

Hola this love! No m'has explicat si ara mateix tens un grup d'amigues amb qui et sents còmode. És important que en tinguis un, o que tinguis alguna amiga amb qui estiguis bé i que et valori. Si és així, recolza't molt en ella/es i demana'ls-hi consell sobre el que et passa. Aquest tipus de problemes és millor enfrontar-los amb companyia que sola. Si no tens amb qui recolzar-te busca ajuda amb la teva família, ells faran el que calgui perquè estiguis bé, segurament anant a parlar amb el teu tutor/a i posant-hi remei de seguida. Aquests tipus de comportaments no s'haurien de tolerar enlloc, per tant no et quedis quieta i busca ajuda a on sigui. Potser ara mateix no és un problema greu però si no hi fem res pot arribar a convertir-s'hi. No tinguis por de que et diguin xivata, ni res per l'estil, pensa que l'únic que estàs fent és utilitzar les teves armes per defensar-te, i és el més lícit del món, a part que amb la teva actitud estaràs demostrant a tothom que no és fàcil posar-se amb tu, que com més t'incordiin més lluitaràs per defensar-te i ajudaràs alhora a d'altres nois/es que potser també ho estan passant malament.
Molts i molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat