Que puc fer ?
Hola,
Ja arriba l'estiu i ens desfem de la maniga llarga, el problema es que sóc morena de pell i per tant el bello que tinc al cos es molt fosc, porto temps dient que el pel que tinc a la part superior dels braços no em molesta ... pero ara faig 4t d'ESO i tinc companys de clase que em diuen:" Ostres si que ets peluda" i realment em molesta molt que ho diguin i no m'agrada veure aquests pels en aquesta part del cos. Que faig ?
Necesito ajuda, Gràcies 😀
InterPersonal

Hola Anònima 1D!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'InterPersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Primer de tot és molt importants que ens acceptem i estimem tal com som, tinguem pèls o no els tinguem! Tenir més o menys pèl no ens defineix com a persones, ni ens fa ser millors o pitjors. Entenem que certs comentaris dels companys de classe puguin molestar-te, però no permetis que t'ofeguin.
Si no t'agraden aquests pèls, sempre pots decolorar-te o depilar-te la zona, com tu prefereixis. Pots anar a un centre d'estètica perquè puguin valorar quina és la millor opció en el teu cas i triar aquella que més t'agradi :)
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat