I si em diu que no? ✴
Hola!
Fa uns quants mesos que m'agrada un noi de la meva classe. Estic practicament tot el dia pensant en ell. Crec que potser també li agrado,al menys una mica. Per WhatsApp sempre em deixa el doble check blau però per persona sempre parlem. També em fet videollamades per Skype i em quedat un munt de cops per les tardes sols a donar una volta i pendre algo. No se si dir-li lo que sento per ell. Tinc por de que em digui que no. Ja se que es millor dir-li, ja que el no ja ho tinc, però si em diu que no segurament em deprimiré molt i ho passaré molt malament. Que puc fer? Li dic o no?
InterPersonal

Hola BlueFace!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'InterPersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Com bé dius el no ja el tens. Has de tenir present que aquest és el mínim risc que correm a l'hora de declarar els nostres sentiments cap a una altra persona. El no sé correspostos, a vegades pot costar d'assumir i pot fer que estiguem una mica tristos, però de mica en mica, i amb el temps, ho aniràs paint i veient d'una altra manera. No ens en queda una altra quan algú no sent el mateix que sentim nosaltres. Hem d'acceptar-ho i respectar-ho!
L'altra opció és que si que senti el mateix que tu. Si no ens arrisquem, sempre ens quedarem amb el dubte de què és el que podria haver passat.
No cal córrer, quan tu ho vegis clar i et sentis segura valora si val la pena manifestar-li el que sents o bé seguir com heu estat fins ara! Pots tantejar primer el terreny, preguntar-li si li agrada alguna persona, per exemple.
Que vagi molt bé! Ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història! ;)
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat