Wanderlust! És urgent!
Tinc un problema... ja fa gairebé com un any i mig que estic farta del meu entorn, m'encantaria canviar d'aires, de gent, i tenir noves experiències,n'estic farta d'estar envoltada de gent hipòcrita (no generalitzo, hi ha gent de tot) i cada dia acabar amb una cara llarga , i haver d'evadir-me en altres coses..!Encara que de vegades hi han dies bons, clar, encara i així m'he adonat que unes de les coses que més m'agraden és viatjar..Aquest estiu, vaig anar a un intercanvi a Alemanya, i ...anar a un país nou, i descobrir coses noves em van fer sentir molt bé. Com coneixem a la família, només vaig haver de pagar el bitllet d'avió de Ryanair, molt barat. M'encantaria tornar a viatjar, sobretot per el Nord i el centre d'Europa, però només tinc 16 anys i he mirat cursos d'idiomes, que sem donen bé, a la EF (Education First) però és caríssim... i tinc unes ganes de viatjar.. m'encanta! Que podria fer? PD: Fico Wanderlust perquè el seu significat és el d'un sentiment molt gran de veure món per trobarte a tu mateix, i m'hi sento molt identificada!! Moltes gràcies, preciosa, petonets! ♥
InterPersonal

Hola! Primer de tot gràcies per aquesta paraula tan bonica que m'has ensenyat, m'ha encantat! Veig que tens unes ganes bojes de menjar-te el món, de viatjar, de conèixer gent nova i tenir experiències noves i ho trobo magnífic! T'animo a què persegueixis els teus somnis. Ara tens 16 anys i és normal que les teves decisions vagin lligades a les dels teus pares, però pensa que tens tota la vida per endavant i que tindràs molts anys per viatjar i fer el que t'agrada. La majoria de gent a la teva edat no té clar què fer amb la seva vida, alguns tenen una lleugera idea i d'altres ni això, en canvi tu ho tens claríssim i això és molt bo, tens molt de guanyat, ja que quan algú té tan clar el que li agrada i li apassiona, pot dedicar tots els seus esforços en fer que el somni es converteixi en realitat. T'adones d'això? Potser ara no tens ni els diners ni l'edat per fer-ho, però ho tens a tocar! Posa't un objectiu clar i definit, per exemple, l'estiu. Vols anar a algun lloc aquest estiu? Quin? Com? Quants diners necessites? Els teus pares et recolzen? I treballa per aconseguir-ho: parlant amb els teus pares, estalviant, traient bones notes per no haver d'estudiar a l'estiu, buscant allotjament barat, etc. Què millor que destinar la teva energia a aconseguir fer realitat els teus somnis? I pensa que tu tens un somni que es pot realitzar, per tant ja tens molt guanyat!
Espero haver-te ajudat! Molts ànims segur que aconseguiràs el que desitges!! Una abraçada molt forta!
Marina Marull www.interpersonal.cat