La meva mare...
Mira... La meva mare el mes cabe fara un any que va morir despres de una llarga lliura contra el cancer ( va morir del 6 cancer el cap)
El fet del dia q la van ingresar va ser q li va agafar un atac epilectic a casa i jo la vaig veure en aquell estat... Pufff mai no m'esborrare aquella imatge del cap mai....
El problema es q des q va morir sempre q tinc mals sons m'apareix ella amb mi, o be q estar el meu costat o mes coses i ns a mi ja amb fa molt por ja pensar amb tot aixo...
Tinc 15anys i quant ma mare va començar amb el cancer en tenia 8 podriem dir q he creascut amb aixo... :(
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació.
Superar la pèrdua d'una mare o d'una persona estimada no és fàcil ni ràpid. És un procés llarg, que necessita el seu temps. No tinguis pressa i plora per la teva mare. És natural que te'n recordis en aquestes dates i que hi somiïs, no pateixis... Deixa que les emocions i el dolor faci el seu camí...
Si ho necessites pots escriure-li cartes o un diari per explicar-li el teu dia a dia, veuràs com et sentiràs més unida a ella! També en pots parlar amb la teva família. Potser et semblarà que els faràs mal, però no és veritat, ja que poder-ne parlar i recordar-la us anirà bé a tots... i serà una estona molt bonica.
Una abraçada molt forta
www.consultajove.cat