Embolic.
Hola! Sóc una noia de 16 anys i tinc novio. El cas és que abans d'estar amb ell vaig estar molt enamorada d'un amic, ell no em feia cas. Fa una setmana em va obrir i vam començar a parlar molt i ell vol estar amb mi diu que sempre ho ha volgut, m'agrada que em digui això i estic molt contenta però tinc novio, no li vull fer mal. Què puc fer? Ajuda siusplau! Petons!
Gràcies.
InterPersonal

Hola jana12! Fer-se gran té coses bones i d'altres que no tant. Una de les coses que potser costen més és el fet que hem de començar a prendre decisions sobre la nostra vida. Decisions que com a tals comporten guanys però també pèrdues. Això és el que t'està passant a tu ara. Has de prendre una decisió, continues amb el teu nòvio o t'atreveixes amb l'altre noi que t'agrada? Això, em sap greu dir-t'ho, només ho pots decidir tu. Hauràs de valorar totes les possibilitats i pensar en les conseqüències de cada opció que tens. Sigues prudent i pensa-t-ho bé, ja que solen ser decisions que en alguns casos no tenen marxa enrere, ja que comporten una sèrie de conseqüències que afecten a d'altres persones i això sempre té una part d'imprevisió.
Una de les coses que més em serveix a mi és pensar en el que estic disposada a perdre, en el que menys mal em farà perdre, més que en el que m'agradaria guanyar. Així si m'equivoco, mai haurè perdut tant.
Per altra banda és important que tinguis en compte els teus sentiments, ja que difícilment podem enganyar-los. Si el que sents per aquest altre noi és molt fort, per més que decideixis quedar-te amb el teu nòvio no podràs controlar aquest sentiment i acabarà sortint. Per tant, pren la decisió valorant tot el que et recomano i escoltant als teus sentiments que solen ser sempre els que manen en aquests casos.
Molta sort i molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat