Mon boig
Mes que res això no semblara una consulta pero bueno, soc del 1998, i no estic mai diguem "feliç", normalment irradio depressió, i ja desde fa uns anys que vaig considerar suicidarme, i no vaig tindre el valor, fa un any o per allà em vaig començar a tallar però no vaig trobar el valor per tallar-me les venes i morir desangrat i acabar ja amb tot que desde petit no e sigut.. ningú, també fa més d'un any, un any i mig 2 vaig començar a notar que m'agradaven els tios i finalment fa un any vaig comprovar que era cert i que les noies no m'atrauen, i em va costar acceptar-ho, i avui m'han tornat a vindre ganes de suicidar-me, que em venen molt sovint, pero avui ja e agafat la cuchilla per anar a enfonsar-la a la pell, però no tinc el valor per fer-ho. Apart de que estigui deprimit també pot ajudar algo la medicació per el TDAH que estic prenent, però verdaderament desde petit no e sigut mai feliç, i la meva familia nomes em demostra que soc un estorbo per ells. Motius per els quals no seguir vivint en tinc la tira, però no en trobo per seguir vivint, nomes seguir vivint per beure, ser utilitzat sexualment i fumar. La meva perspectiva es molt depresiva pero desde petit que o veia així i com més gran em faig més o veig. Total, es podria resumir la meva vida en bulling, sense amics, familia que et destroça la moral, gay, utilitzat i ser un inutil acabat. Com puc ser més feliç o com puc morir rapidament e indolorament? o amb medicaments?
InterPersonal

Hola gerard1
Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Entenc que estàs passant per una fase difícil. La vida és complicada i té fases d'aquestes a vegades. Però no tenim alternativa, o aprenem i disfrutem del que tenim o ens amarguem la vida!!!!
Potser que donis un co de punya la taula i deixis de veure el món amb aquestes ulleres tan negres!!!
Seràs feliç quan tu ho decideixis, la vida et donarà regals i recompensees si tu hi fas alguna cosa.
Demana suport i ajuda. Ajuda fins i tot professional. Escriu cada dia com et sents , llavors ho estripes i seguidament vas a fer una cosa que et vingui de gust. Comença a encuriosir-te per les teves emocions positives, que també hi són i tu mateix les estàs amagant quedant-te amb aquests plans tan pobres i no fent res
Si vols ser feliç, només ho has de decidir, buscar ajuda i fer una mica d'esforç cada dia.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat