Amistats
Hola adolescents, veureu, aquest any estic estudiant 4 d'ESO i fins ara no m'ha anat gaire bé el tema de fer amics i amigues. Al meu institut hi ha els típics grupets de les pelis americanes, pero de diferent versió: hi ha el "grup que mola", els "pringats", i els nois; és per això que sempre he anat sola i sempre que he intentat fer amics passen de mi, no m'avisen quan queden a la tarda o el cap de setmana, em fan el buit, etc. Això em passa des de petita, així que l'any que ve aniré a fer el bat a un altre institut on no conec a ningú i és molt gran, espero conèixer gent nova, nous amics i començar de zero. Em podeu donar algun consell per fer amics o que les persones es fixin en mi? Sempre he estat una mica tímida i em costa obrir-me fins que no conec bastant a les persones. Si us plau, vull caure bé a la gent i que no em passi com al meu institut actual:/
InterPersonal

Hola Bearinabox!
Doncs tens una nova oportunitat. Potser no és que siguis tan tímida, sinó que no t'obres també eprquè no veus que encaixis en aquests grups tan marcats.
Per conèixer gent ens hem d'esforçar a estar oberts! Aquesta és la clau! Doncs entrar ne converses, demanar el nom a la gent , fer plans... Aquestes coses que fa tothom. I sobretot fer-ho sense voler ser super mega guay per els altres, sinó ser i fer-ho com et surti, sent tu mateixa com quan estàs amb gent de confiança, actuant igual que si ja els coneguéssis.
Sempre trobarem gent amb qui ser amics i a qui li caurem bé, i també a gent a qui no li caurem bé, però mai hem de canviar la nostra manera de ser per a què els altres ens accetin. Podem anar millorant les nostres habilitats socials , però no es tracta de canviar-nos per els altres.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat