M'he aprimat i ara.. :S
Hola, fa uns mesos vaig començar a aprimar-me amb mètodes d'intenet..pàgines per exemple'solo para princesas', 'ana y mia'etc.. al principi vaig baixar 5kg molt ràpid i físicament es notava i vaig patir marejos,molt mal humor,van baixar les notes... però la meva mare és infermera i va notar la meva aptitud amb el menjar,canvis físics, em notaba que caminava com mes dèbil etc.. Em va dir que em portaria a un especialista i em vaig espentar molt així que li vaig dir que siusplau no ho faci i que m'ajudi ella i va acceptar. Ara estic molt millor i continuo aprimant-me més lentament però sense marejos ni res:) L'únic que m'estan surtim estries i la meva mare diu que es normal ja que m'estic aprimant i em poso crema anti-estries cada mati i cada nit però..vull saber una cosa.Al principi són vermelles i si et poses crema i les tractes de quin color es posen per saber si estan "s'icatriztan" i no es notaràn? En tinc una que és marró,una mica més fosc que la meva pell..que s'ignifica??
Sara Bujalance

Hola! Quan les estries es tornen blanques és quan ja es fan definitives, o sigui, que si de moment són vermelles o marronoses encara estàs a temps d'evitar-les hidratant-te bé la pell tant per fora com per dins. Posat cremes antiestries, beu prou aigua i menja equilibrat, variat, de tot i suficient (sense passar gana). Has fet molt bé de parlar amb la teva mare, ella sí t'ajudarà de debò a sentir-te bé amb tu mateixa i mantenir un bon pes i una bona salut. Les pàgines ana i mia són molt perjudicials i les persones que hi són allà no són amics de debò, perquè els amics de debò no et donen trucs per aprimar, sinó que t'estiment i t'accepten tal i com ets, ajudant-te a sentir-te bé amb tu mateixa i cuidant la teva salut. Molts petons!!