Rallada + necessito ajuda
Holaa!! Al març vaig fer una consulta, i no vau contestar. Cosa que em ralla molt.
Sóc una noia, i tinc 13 anys. Vaig a 1er d'ESO. Tinc el cabell curt, tipo Pink (la cantant).
Desde el primer dia de cole, els nens de 2n d'ESO li pregunten a la meva millor amiga si JO sóc homosexual (lesbiana), a mi això em ralla molt, (com pots comprendre). Aleshores, jo em vaig apuntar a un esplai, i allà, hi ha una lesbiana la qual va al cole amb mi, (2n d'ESO) vam anar de campaments de Pasqua, i vam agafar confi, però dies despres em va començar a preguntar si era lesbi, que si volia sortir de l'armari, i aquestes coses (jo la vaig bloquejar, i ella va seguir parlant-hi de mi a la meva amiga, i ella no li contestava). Jo em vaig rallar molt, i vaig agafar por. Fins que un dia, sortint pde l'esplai, em va començar a perseguir pel carrer. Jo anava donant voltes per la meva ciutat, vaig trucar a la meva germana, i em va dir que m'amagues, em vaig amagar i la nena es va pirar. Amb això vaig agafar més por, i em vaig posar malalta.
Més tard, li vaig explicar a un psicoleg del meu cole, i va parlar amb mi i despres amb la nena.
Pero no van fer "res", i la nena no parava de mirar-me, com amb cara assesina.
Fins que el dia de Sant Jordi, la nena aquesta em va cridar, vaig passar d'ella i em va dir : "Hija de puta, hija de puta". Vaig passar d'ella i justament, per davant meu venien dues profes. No van fer res per no montar un pollo, pero despres a l'escola "si que van fer". (tot això encara no ho sabien els meus pares). Vaig parlar amb el cap d'estudis (ja casi ho sabia tothom) i em va dir que trucarien als meus pares, li vaig dir que no, que jo els hi diria. Total que aquella nit els hi vaig dir, em van renyar, a la meva germana tmb, ens van fotre bronca, pero ho van entendre. Total que aquella nit ho vaig passar fatal, plorant i amb mal de cap, panxa, amb por i mes.
Al dia següent, els meus pares van anar a parlar amb el Cap d'estudis, i despres amb mi i va dir que es prendrien mesures i que ja s'estava fent algo. La nena va parar.
Fins ahir dia 8-5-2015, estava a classe, va passar per davant i em va guinyar l'ull i em va somriure, (em vaig traumar)(semse ofendre a ningu, NO SÓC HOMOFOBICA) total que bueno (...) despres, jo cada migdia agafu el bus, pues ella i una amiga d'ella, se'm van quedar mirant, em van intimidar, i els hi vaig dir "que miras", es van posar a riure i ha parlar de mi.
Aleshores, avui dia 9-5-2015, ella va amb mi a l'esplai, tot anava bé fins que tmb, quan jo estava a prop d'ella ha cridat: "Hija de puta". Els monis ho saven, i un amic molt amic moni tmb, i ell tmb sap que vull deixar l'esplai i l'escola, ho he pensat.
Pero esq no vull deixar l'esplai, m'ho passo bé i l'any que ve la nena aquella ja no esta i ell em recolza MOLT.
i l'escola tampoc vull, pq tinc les amigues, amics, el noi que em mola, i el moni aquest, que m'e l'estimo MOLT. Pero esq l'haure d'estar veient CADA DIA, i no veig que s'estigui fent res de part de l'escola (...)
La meva mare vol anar ha parlar amb el cap d'estudis, i crec que em vol canviar d'institut. Jo per una part em vull canviar i per l'altre no.
Sí vull: pq em diuen lesbi, i esta la nena aquesta.
No vull: ja ho he dit, estant totes les persones que estimo.
Per acabar la meva mare em vol portar al psicoleg, se que no es dolent pero nose que pinto jo anat al psicoleg, nose (...)
i lo ultim de tot, les notes estan baixant, que puc fer pq aixo no m'afecti tant com pq les notes baixin? (el meu pare no "m'enten")
Ara si, lo ultim: aquesta nena ja ho ha fet aixo d'assetjar a altre gent (noies) i tmb la moni de l'esplai ho va patir.
Agraïria de MOOOLT una resposta, igual que una ajuda.
Gràcies per TOOT!
Ho sento per si en alguns moments he sigut una mica borde, pero esq estic super rallada, pq les notes estan baixant per culpa d'aquesta nena.
Bueno, com dic sempre voldria que aixo no es penges a la columna.
GRÀCIES PER TOT!! I PER TOTA LA BONA FEINA QUE FEU!
PETONS <3
InterPersonal

Hola airun02!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interersonal.
Estàs passant per un moment compl,icat. T'entenc...i a més, afecta a les notes. A vegades, quan estem preocupats costa posar-nos a estudiar però et diria que són dues coses diferent si estudiar et sentarà bé i treure millors resultats encara m´çes. Ets caaçd e fer-ho! No ho ajuntis!
Per altra banda, t'han d'ajudar. Està molt bé que pares i professors et donin suport. Sobretot explica com et sents, explica que tens por...A més, si tens a la gent que t'estimes no tens perquè canviar d'institut, hi ha altres solucions!!! Potser caldria parar a aquesta nena i no que tu perdis a qui t'estimes. Parla amb els pares sobre altres alternatives per solucionar-ho
Et dic tmabé que anar al psicòleg implica tenir un professional per ajudar-te a marcar-te uns objectius de coses que vols aconseguir i et dóna estratègies. Llavors t'ajuda durant el procés. Pots provar-ho i dir-li que vols aprendre a superar aquesta situació, a que no se't barrregi amb les notes i a seguir al mateix insti.
Endavant
una abraçada
ELi Aulet
wwww.interpersonal.cat