GORDA
Hola Adolescents.cat!
M’agradaria saber si em podríeu dir alguna dieta per seguir per baixar 20 kilos i també us agrairia si em poguéssiu recomanar alguns exercicis per fer a casa per aprimar-me les cuixes i la panxa.
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola! 20 quilos és una barbaritat! Si de debò creus que et sobra tant de pes el que has de fer és anar al metge i comentar-li, ell/a t'ajudarà a aconseguir un bon pes de forma efectiva, segura i saludable. També és important que tinguis en compte que tant si es vol perdre poc o molt pes cal ser constants en dur a terme una alimentació equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Qualsevol esport t'anirà bé, però si vols treballar cuixes fes bici, patinatge o step, i si vols treballar panxa, fes abdominals i/o exercicis amb un hula-hop. MOlts petons!!