somni
Hola, des de petita hi ha dies que tinc un somni molt estrany, estic com tancada dins d'una habitació pintada de blanc infinita i començo a sentir veus desconegudes i començo a corre unes ratlles negres començen a perseguir-me i converteixen tota l'habitació negra com si el mal m'envaís
i em desperto molt soptadament.
¿És normal que tinga aquest somni des de petita?
InterPersonal

Hola! jo no sóc experta en somnis però el que pot haver passat és que aquest somni t'impactés tant la primera vegada que el vas tenir que el fixessis a la teva memòria i ara s'ha tornat recorrent simplement per aquest motiu. El nostre cervell està ple de records reals i irreals de les coses que hem vist, que hem imaginat, que hem sentit, notat, pensat,... quan dormim és com si totes aquestes coses navegessin lliures per la nostra ment i quan somiem algunes es reuneixen a l'atzar i creen una història on la raó no hi té cabuda. És com si anessis a una biblioteca i agafessis a l'atzar pàgines de tots els llibres que hi ha i creesis una història, podria passar que aquesta història tingués sentit però el més segur és que no en tingués. Si cada dia fessim això estaríem creant una nova llista de llibres (els somnis) que estarien barrejats entre els llibres de la biblioteca. crec que això és el que a tu t'ha passat, un d'aquests llibres creats (el somni) ha quedat tant fixat en la teva ment que el teu cervell hi rècorre de tant en tant. No t'hi capfiquis gaire, ja que segurament algun dia deixaràs de tenir-lo i en crearàs de nous.
Espero haver-te ajudat.
Marina Marull www.interpersonal.cat