Necessto ajuda orgent!!
Hola
Sóc una nena de 13 anys, i fa dies que estic vellent les fotos d'aquella moda de tumblr, veu dir que moltes noies estaven callent malaltes per tenir aquelles cames... soc una d'elles
Soc consient de que no es bo, fins i tot li vag ensenyar a me mare la noticia i vem estar parlant de que era molt lleig i dolent... pero esque no magraden les meves cames... tinc una panxa primeta i els braços tambe...pero les meves cuixes son HORRIBLES al cap i a la fi... que faig 11 hores de esport a la setmana pero res... no canvien, i tambe menjo molta verdura i amanides pero res... Resumin que fa 6 dies que nomes m'almento d'un petit entrepà al dia per poder tenir aquelles cames.
No se que fer, necessito una resposta.
Moltes gracies
Sara Bujalance

Hola! Pensa que el cos femení té, de forma natural, les cuixes més amples, és un tret típicament femení. És tan normal que les noies tinguin més cuixa com el fet de que els nois tinguin més esquena. No facis cas de les fotos que surten a internet de cames, cossos, etc. Moltes estan retocades amb photoshop. A més, menjar poc només et servirà per a que el teu cos aprengui a engreixar a mig/llarg plaç. Quan mengem poc el nostre cos "s'espanta" i aprèn a engreixar, per això la millor manera de mantenir un bon pes i un bon tipus és menjar de tot, variat, equilibrat, suficient (sense passar gana) i fer esport habitualment. De fet, fer esport és una molt bona manera de treballar el cos. Qualsevol esport t'anirà bé, però si fas bici o patinatge, per exemple, treballaràs cames en concret. I, molt important, continua parlant amb la mare sobre aquesta preocupació que tens respecte al cos, ella t'ajudarà a sentir-te millor. Molts petons!!