Potser si potser no... Qui ho sap?
M'agradaria ser totalment anonima, q no es veia l'usuari
Hi ha el meus "dos nois"
Aveure jo li agrado a un nen ("el nen 1") . Es molt guapo super romantic detallista.. De vegades tontejem i riem junts... Pero algunes vegades es un fals. De totes formes no estic molt segura de si estic enamorada o si nomes m'agrada
L'altre (el 2) noi m'agrada moltiisim, no es tan guapo pero es super bon tio, em cau GENIAL! L'unic problema es q li agrada la meva amiga. Pero vull un lio amb algun dels dos.
Al 2 ja l'estic oblidant... I el 1... Estic decidint-me, encara no vull una relacio seria.
Segurament li dire al 1, pero em fa pena pq ell esta molt enamorat de mi i si li dic q vull un lio sembla q nomes m'agradi el seu fisic..
Buah, nose estic molt confosa.... Tinc CLARISIM lo del lio pero la questio es... Com li dic? A quin dels dos l'hi dic? Quines paraules utilitzo? En quin moment de quan qedem ens em de liar? Gracies!
InterPersonal

Hola! Si t'he entès bé, el que tu vols és embolicar-te amb algú i com que ara mateix n'hi haun parell que t'agraden, dubtes entre quin dels dos. Vaja, que vols fer una cosa i necessites consell. El primer que m'agradaria dir-te és que per embolicar-se fan falta dues persones, per tant, no només compta el que tu vols sinò que també hauries de tenir en compte el que volen ells. Pel que m'expliques a un dels dos li agrada una altra noia, o sigui que només ens queda una possibilitat el "nen 1", no? Jo sóc de les que pensen que aquestes coses millor no forçar-les, és a dir, si els dos us agradeu i esteu disposats a donar el pas, ja surgirà el moment de fer-ho, això segur! I si el que tens és pressa, només has de ser sincera amb ell i dir-li que t'agrada i que voldries estar amb ell. T'atreveixes?
Molta sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat