amor? amistat? atracció?
Hola, sento algo per un noi que va a la meva classe d'anglés, però no se ben bé el que. Ell fa primer de batxillerat i jo 4t d'ESO.
L' any passat no anavem a la mateixa classe, i llavors, ens veiem perquè anavem a la mateixa academia, però mai parlavem; jo pensava que era guapíssim fisicament és exactament el meu ideal de bellesa per un noi, alt i prim (però una mica fort, no només ossos), ros fosc, ulls blaus preciosos i vesteix molt bé (ara te alguns granets però segueix sent igual de guapo). La questió és que l'any passat m'atreia molt fisicament però no em queia gaire bé, perquè els pocs cop que havia parlat amb ell em va semblar un pijo cregut que sempre fa bromes tontes, però aquest any que l'he conegut millor i he parlat molt més amb ell, m'he adonat que no és com jo pensava, ens hem fet molt amics i sempre em diberteixo molt amb ell, però no se si m'estic enamorant, com ja he dit m'encanta estar amb ell i és guapíssim, però no se que sento. Que hauria de fer? Com puc saber realmemt si m'agrada o no? I a mès, la veritat és que tinc una mica de por d'enamorar-me d'ell perquè és el típic que ha estat amb 1000 noies; però tot hi això em fa sentir especial i estimada. Ajuda'm pliiss que estic mooolt confosa.
InterPersonal

Ui!! em sembla que potser si que estàs una mica penjada per aquest noi!! De la manera que me l'has descrit gairebé podria assegurar que si que estàs enamorada!! Però per més que a mi m'ho sembli, només tu pots saber-ho! no necessites ningú que t'ho confirmi!! però m'ha agradat molt la teva consulta, crec que estàs siguent molt prudent i això està molt bé. La manera més sensata per protegir-nos en temes del cor, és essent prudents, assegurant cada pas que fem. A vegades està molt bé provar l'aigua abans de llençar-nos a la piscina.
Crec que hauries de continuar pel camí que has escollit, conèixer-lo més d'aprop, entrar en la seva vida, i t'asseguro que si ell se sent atret per tu t'ho farà saber i si no ho fa, no pateixis, arribarà un moment en què els teus sentiments cap a ell et faran donar un pas més o et faran recular, per tant, no hi pensis tant i deixa't portar pel que sents ja que veig que el teu cor amb la seva prudència et protegeix.
molta sort!!
Marina Marull www.interpersonal.cat