Informació per baixar de pes
Hola, volia que em donessis consells de com baixar pes , faig 1.65 i de pes uns 82 kg, no cal dir que estic obès , però voldria que em donessis consells de com baixar de pes . Gràcies !
Sara Bujalance

Hola anonim_bcn! La millor manera d'aconseguir un bon pes i una bona salut és adquirir uns bons hàbits alimentaris de forma estable i fer activitat física de forma habitual. Una alimentació saludable és una alimentació equilibrada, variada, suficient (sense passar gana), repartida en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), tal i com proposa la piràmide alimentària, aquí la tens detallada:
Pel que fa a l'esport, estaria bé que en poguessis fer de manera regular. També és important que vagis al teu metge i li demanis consell, ell/a et podrà orientar i fer un seguiment tant del pes com de la salut. I, molt impotant, no t'obsessionis amb el pes! La vida és molt més que els quilos que pesem i tenim dret a gaudir-la tinguem el físic que tinguem! Molts petons!!