Què puc fer per engreixar-me?
hoolaa! Tinc 12 anys, el cas es que sóc molt prima. Medeixo 1'75 i peso 49'1. Una amiga meva diu que sóc molt prima i que s'em noten els ossos: els genolls, els ossos del coll, el code... M'agradaria engreixar-me perquè no s'em notessin els ossos. La gent em diu que no em preocupi, que em miri les coses positives.jo ho intento, però el que no entenen es que vull solucionar el cas de ser prima. Ara enserio: Què puc fer per engfeixar-me?! Espero respostes!!! Petons! 😘😘😘
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mirar de mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i suficient (sense quedar-te amb gana), i repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda). Pensa que el pes i la forma del cos depenen també d'un factor genètic, i això fa que algunes persones, com sembla ser el teu cas, estiguin primes tot i intentar engreixar. Al revés també passa, hi ha persones que volen aprimar però la seva genètica no els hi permet. De totes maneres, encara ets molt joveneta. Et queden molts anys per créixer. Tingues paciència i dóna-li temps al teu cos per desenvolupar-se, ja veuràs com a mida que vagi passant el temps, i tot i potser no engreixar, el teu cos anirà prenent més forma i et veuràs millor. Molts petons!!