em veig gorda , molt gorda
hola !
jo i un altre amiga meva ens veiem molt gordes. jo peso 51'8 i medeixo1'60 tinc 13 anys.
la meva amiga pesa 49 i me deix 1'60 i també te 13 anys.
creus que estem gordes?
ella i jo hem intentat perdre pes fent exerscisi, però no hi ha manera.
jo crec que no els agrado als nois perk estic gorda .
ella i jo ens volem treure una mica de cauixa i cintura
moltes gracies.
Sara Bujalance

Hola! Podeu estar totes dues ben tranquil.les perquè el vostre pes està bé, totes dues esteu primes i no necessiteu aprimar! A més, tampoc es pot aprimar només de cuixa o cintura, si aprimem o engreixem ho fem de tot el cos, no només d'una part. El que sí es pot fer és mantenir un bon pes en general menjant equilibrat i fent esport de manera habitual. Fer esport és una molt bona manera de posar-nos en forma. Si fent esport voleu treballar cuixes en concret feu bici, patinatge, step o aquests exercicis:
I per la cintura, mireu de fer abdominals, exercicis amb un hula-hop o aquests exercicis:
I per últim i molt important, traieu-vos del cap la idea de que no agradeu als nois! Si penseu així és el que us trobareu. Tingueu confiança en vosaltres mateixes i en el vostre físic (que està bé!) i ja veureu com si noteu que els agradeu. Molts petons!!