Con aprimar cuixes
Hola soc una preadolescent de 12 anys i m'agradaria saber com puc aprimar de cuixes, em podrieu dir algún exercici per aprimar ?
I un altre dubte , vui saber si el meu cos canviara una mica mes ja que tinc 12 anys no se si em quedaré aixì. La meva constitució es de panza tinc una mica, tinc corbes i bastant cuixa i cul.
Sara Bujalance

Hola Sinditty! Primer de tot, estigues tranquil·la perquè el teu cos encara ha de canviar, pensa que fins els 18-20 anys el cos no ha acaba de desenvolupar-se, així que tingues paciència i dóna-li temps per madurar, ok? ;-) Ja veuràs com a mida que vagis creixent el cos anirà prenent forma, ara mateix estàs en ple canvi. Pel que fa a les cuixes, no hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos (si aprimem o engreixem ho fem del tot el cos). El que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general menjant equilibrat i fent esport. De fet, fer esport és una molt bona manera de treballar el cos. Si vols treballar cuixes en concret, fes bicicleta, patinatge o step. Aquests exercicis també t'aniran bé:
Molts petons!!