Que puc fer?
Hola! Estic algo preocupada perquè tinc celulitis a les cuixes i al cul i no sé que fer per eliminar-ho... medeixo 1'55 i peso 45kg, estic més aviat prima però en tinc.
Que haig de fer per eliminar-ho? Tampoc sé quin tipus d'exercisis aniria bé.
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! La cel·lulitis és molt difícil treure-la del tot. A més, pensa que la cel·lulitits és algo normal en el cos de la dona, totes les dones en tenen, més o menys, però totes o gairebé totes, perquè té molt a veure amb el fet de tenir més hormones femenines. Els nois, en canvi, tenen pèl al cos i barba perquè tenen més hormones masculines, així que tan normal és tenir una mica de cel·lulitis en les noies com barba en els nois. El que pots fer per tenir a ratlla la cel·lulitis, dissimular-la una mica i que no en surti més és menjar equilibrat, beure prou aigua i fer esport habitualment. Aquestes són les pautes útils tant per controlar la cel·lulitis com per mantenir-se en forma. Molts petons!!