NADAL AAAAAAAA
Mira aquest problema es molt tonto :') pero buenu doncs al nadal nose quins regals fer a la meva familia i nomes tinc 40 euros per gastarme en regals... PARE - MARE - GERMANA - I - AMIGA...
algun consell i regals? merciii
InterPersonal

Hola Remusi!!
veig que faig tard, ja que el Nadal ja ha passat. Són moltes les consultes que ens feu i us demanem perdò per no poder atendre més ràpid la vostra demanda. de totes maneres, tot i que no podràs utilitzar el meu consell per aquest Nadal potser t'anirà bé per a properes vegades. Quan l'economia no ens juga a favor el millor és anar a buscar alguna cosa com ara fotomontatges, albums, videos, etc qualsevol cosa emotiva que et vinculi a la persona a qui has de fer el regal.
Solen ser sempre els regals que més il·lusió fan i els que costen menys diners!
Espero haver-te ajudat!
Marina Marull www.interpersonal.cat