LES COLONIES SON XULIS PIRULISS
boneeeeeeeeeeees!!!
bueno, vaig escriure una consulta fara dos mesos. et preguntava sobre el meu pes, i tu em vas dir que estava be. pero, a la meva clase, totes estan com un fideu!! i a les colonies.... tinc curbetes... i m fa vergonya... ademes soc peludeta, portare bikini clar, pero i si es posen amb mi per ser ample de abaix o per ser peludeta?? ademes, cos forta, vull dir, de constitucio, no estic gordeta, pero tinc hombros i tinc cos. Creus que me de preocupar pel que puguin dir de mi??? m'e depilat molts cops, pero no em vull depilar de dalt a baix, tinc 11 anys... Se que es una consulta estupida, pero, em preocupa si no vig depilada que pugin dir de mi o si no em queda be el banyador... ademes, tinc la talla 90 de pit... nose si es molt normal...
Sara Bujalance

Hola anouk03! Pel que fa al teu cos pots estar ben tranquil.la perquè no has de preocupar-te per posar-te en banyador, una talla 90 és completament normal i tenir corbes també. El que no has de fer mai és comparar-te amb les altres noies perquè cada cos és diferent i cada cos creix i es desenvolupa a un ritme diferent també. Ja veuràs com en els propers anys les altres noies també es desenvolupen com has fet tu. Pel que fa a la depilació, si no vols provar mètodes dolorosos pots provar de depilar-te amb cremes depilatòries, no fan mal i retiren el pèl durant uns dies/setmanes, però abans de fer-ho parla amb els pares per veure si els hi sembla bé, ok? Una altra bona idea és que vagis a un especialista en estètica i depilació per a que t'aconselli. Molts petons!!