pes
Hola, tinc 13 anys a punt de fer-ne 14. Medeixo 1,63 i peso 53'4 kg. Per mi, estic gorda i totes les meves amigues estan molt primes i són molt guapes. Jo no, i estic preocupada perquè no tinc res de bo, estic gorda encara que la gent no m'ho vulgui dir, és el que penso.
Sara Bujalance

Hola mire! La gent et diu que no estàs grassa perquè és veritat, el teu pes està bé, estàs prima! El problema que tens és d'autoestima, no de pes. El teu cos està bé, el que falla és la percepció que tens del teu propi cos, o sigui, el problema és com et veus tu a tu mateixa, ja que t'estàs veient més grassa del que ets realment. Aquest problema no s'arregla aprimant, perquè no hi ha res a aprimar, sinó que s'arregla millorant l'autoestima. Valora't positivament, donat permís per tenir defectes com tothom, NO et comparis amb ningú (cada cos és diferent, i totes les persones tenen coses més maques i coses que no ho són tant), rodejat de gent que et faci sentir, acceptat tal i com ets (recorda que bona part del físic depèn d'un factor genètic que no podem canviar) i parla amb la teva gent de confiança, pares, amics, etc. sobre com et sents. Tot això t'ajudarà a sentir-te bé amb tu mateixa i a estimar el teu cos. Molts petons!!