està bé aquest pess??
Hola, fa temps que una amiga meva em diu que no està a gust amb el seu cos. Hi ha moments que no la veig grassa, però de vegades sí. Li preocupa molt la seva panxa i les cames! M'agradaria que em donessis consells per aprimar-se. Pesa uns 42 o 43 kg, mesura 1,53 més o menys i té 11 anys. Espero que la pugueu ajudar, em fa molta pena...
Gràcies
Sara Bujalance

Hola Mireiaa! El pes de la teva amiga està bé, així que no necessita aprimar! Si aprimés, de fet, podria tenir problemes de salut molt seriosos. Pel que expliques sembla que el seu problema no està en el cos, ja que el seu cos està bé, sinó que està en com es veu ella a sí mateixa, és a dir, és un problema de percepció, s'està veient més grassa del que és realment. Això no s'arregla aprimant, perquè no hi ha res per aprimar, sinó que s'arregla treballant autoestima. La teva amiga necessita aprendre a valorar-se de forma positiva, ha de donar-se permís per equivocar-se i tenir defectes com tothom i s'ha d'acceptar tal i com ets. Tu, com amiga, tens un paper molt important perquè amb el teu suport i afecte pot aprendre a estimar-se més. Anima la teva amiga a que parli amb els pares, amb tu, amb altres amics... parlar sobre com se sent li farà bé. Molts petons!!