Dubte
Holaa! Abans de tot, donar les gràcies per aquest espai que ens oferiu als adolescents i, sobretot, per la vostra ajuda.
Realment no sé a quin lloc pertany aquesta consulta, però bueno.
És simplement una curiositat, però m'agradaria saber si hi ha alguna manera de reduïr la cel·lulitis. Hi ha algun esport en concret, tipus d'aliment o alguna cosa que ajudi a que desaparegui o que no es noti tant?
Mercii!!
Sara Bujalance

Hola Mery! Treure la cel·lulitis del tot és impossible, però el que sí pots fer per evitar-ne més i tenir-la "a ratlla" és menjar equilibrat, beure prou aigua i fer esport habitualment. Prendre una mica el sol ajuda a dissimular-la també, però recorda prendre el sol amb protector perquè si no pot ser perjudicial. I, molt important, la cel·lulitis surt pel fet de tenir més hormones femenines. Els homes tenen pèl i barba perquè tenen hormona masculina. De manera que el millor que podem fer és entendre que la cel·lulitis forma part natural del cos femení. Recorda que la majoria de fotos que surten als anuncis estan retocades i esborren marques com cel·lulitis i estries. Molts petons!!