AJUDACOMPLEXOS
Hola! No s´havia si possar aquesta consulta a alimentació o a psicología, però finalment m´he decidit per aquesta categoría. Veuràs , no m´agrada el meu nas. Ja se que segurament diràs que m´haig ´d aceptar tal i com sóc, que no puc fer res o que tots som únics; però a mi m´agradaria saber si coneixes alguna manera de respingar el nas, o de que estigui més recte, és a dir, si em podries dir alguns exercicis facials pel nas o alguna cosa així (potser menjar algun aliment).
També voldria saber de quina manera haig de portar el cabell perquè el meu nas es disimuli més. Quin pentinat portar perquè no es noti el meu nas aguilenc (Per cert tinc el cabell llarg).
Moltes gràcies!!
Sara Bujalance

Hola Sweet! No hi ha cap gimnàstica facial per canviar la forma del nas, ja que aquesta depèn de la forma de l'os principalment. El que sí pots fer és mirar de dissimular la forma amb una mica de maquillatge (si a la part central, el pont, poses un color més clar que als laterals, i difumines, pots crear la percepció de que és un nas més estret). Pel que fa al cabell, el millor probablement seria llarg i desfilat, i si et pots fer unes ones suaus i naturals millor. De totes maneres demana-li consell al teu perruquer perquè t'aconsellarà millor com a expert en estètica i tindrà en compte tota la forma de la teva cara, no només el nas. I, sobretot, recorda, com tu mateixa ja dius, que el més important per agradar-nos a nosaltres mateixos és acceptar-nos tal i com som, aquesta és l'autèntica clau. Molts petons!!