Etic bé de pes?
Hola, sóc una noia de 14 anys (aquest any en faré 15) i vull saber si tinc sobre pes. jo crec que si però la gent em diu que no. medixo 1'65m i peso 70 kg... cal dir que també faig els pits una mica grans.
Tinc sobre pes?
de totes maneres què podria fer per baixar de pes?
GRÀCIES!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé. A més, el que importa no és el pes sinó l'estat de salut. Pensa que el pes és una cosa que depèn de molts factors: genètica, estil de vida, estat de salut, edat, activitat física, etc. El que has de fer per assegurar-te un bon pes i una bona salut és menjar equilibrat (tal i com marca la piràmide alimentària:
), repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogurt, per exemple), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal fer res més. Molts petons!!