Anorexia:(
Hola, tinc 13 anys i peso 32 kg, segons els meus pares tinc tots els "punts" per ser anorèxia. Tinc molta por de caure-hi perquè no m'agrada menjar i em veig MOLT gorda, per els meus amics em diuen que estic malament del cap quan els hi dic això. Que puc fer?
Sara Bujalance

Hola annans08! Entenc el teu patiment. L'anorèxia és una malaltia mental greu que fa patir molt tant a la persona afectada com als seus familiars. L'única manera d'evitar una anorèxia és demanar ajuda. El que has de fer és parlar amb els pares, que sembla que ja estan al cas del que t'està passant, i anar al metge. Sé que fa coseta anar al metge, però com abans hi vagis molt millor perquè més fàcil serà tot i menys ajuda necessitaràs. Confia en els teus pares, ells t'estimen i volen ajudar-te tal i com ho voldries fer tu si ells tinguessin un problema. Molts ànims i molts petons!!