Pes...
Hola consultori! Tinc 17 anys i peso 53kg. Medeixo 1'57 i em veig amb MOLTISSIMA panxa, de veritat qye mai m'havia vist així. Menjo sà i faig abdominals cada dia i deport però em sembla que de cada dia engreixo més. Ja no se que haig de fer. Tinc camisetes que ensenyen la panxa i l'any passat les portava ben feliç però aquest any em fa vergonya. No vull portar ni camisetes mínimamemt apretades, em veig horrible... Algún consell? Ja no sé que més haig de fer...
Sara Bujalance

Hola Happy! El teu pes està bé, estàs prima! De fet, amb aquest pes sembla impossible que tinguis massa panxa. Això vol dir que el problema no està en el teu cos, sinó en com el veus tu, o sigui, és un problema de percepció. I això no s'arregla aprimant, sinó que s'arregla treballant autoestima, aprenent a valorar-se de forma positiva i acceptant-te tal i com ets, tal i com ets ja estàs bé. Per una altra banda, el que potser t'està passant és que la panxa s'infli per algun problema digestiu, de manera que no està grassa, sinó inflada. Si és aquest cas (si és així notaràs molèsties) ves al metge per a que et doni una solució. Molts petons!!