Ficar-se en forma en 1 mes?
hola adolescents!
Volia preguntar si es possible ficar-se totalment en forma en aproximadament un mes ja que s'està apropant l'estiu i no sé si podré tenir un cos saludable quan arribi.
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola forever young! Em sap greu però en un mes no pots posar-te "totalment" en forma. Evidentment després d'un més fent esport i menjant equilibrat notaràs alguns resultats, però els resultats de debò es recullen després de més temps sent constant en una alimentació equilibrada i en la pràctica d'esport, per això s'ha de fer durant tot l'any, no només quan s'apropa l'estiu. El millor que pots fer és mirar d'adquirir i mantenir uns bons hàbits alimentaris (com marca la piràmide alimentària) i fent esport i fer-los tot l'any, a mida que vagi passant el temps cada cop notaràs millors resultats. Molts petons!!