No em sento bé amb el meu cos
Hola!
Ultimament, no em sento bé amb el meu cos. Sovint, em dic a mi mateixa,que no mengi molt, que fagi exercici. Els bocates per el pati de l'institut, sempre els llenço.
Peso uns 48 quilos i medeixo 1'58. Em veig un ventre i cames molt grasses. A vegades he intentat fer exercicis diaris, però no hi ha manera de que els faci sempre.
No se que fer, i tampoc vull que em porti a l'anorèxia. No em provoco vòmits.
A vegades mentra la gana, i vull trovar algún aliment, poc calòric i que em tregui la gana.
Gràcies
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no necessites aprimar! A més, llençar l'entrepà no t'ajudarà a aprimar, sinó que et portarà a patir anorèxia! Menja't l'entrepà del pati i menja de tot, variat, equilibrat i sense saltar-te cap àpat. Quan ens saltem àpats i/o mengem poc el nostre cos "s'espanta" i es defensa aprenent a engreixar per tal d'acumular reserves d'energia, donat que no li estan arribant suficients a través de l'alimentació. I el més important! Menja sense por!! I obeeix el teu cos, si tens gana és perquè el cos necessita nutrients, així que dóna-li!! No fer-ho és maltractar el teu cos!! Pel que dius el teu problema està en la percepció que tens del teu cos (no en el teu cos. El teu cos està bé), perquè t'estàs veient més grassa del que realment ets. Això no s'arregla aprimant, s'arregla treballant autoestima. Per això és important que et valoris de manera positiva, et donis permís per tenir defectes (com tothom!), et rodegis de gent que et faci sentir bé i parlis amb la teva gent de confiança, com pares i amics, sobre com et sents, ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!