no m'engreixo!
hola soc una noia de 14 anys, medeixo 1,58 i peso 44kg estic be? jo em veig super prima ja que em comparo amb les meves amigues i elles medeixes igual , algunes, i pesen 53kg i em comença a preocupar... jo ja mengo molt,faig tots els apats i mengo de tot potser mengo molts dolços, i bolleria o faig per engreixar-me i no hi ha manera, que puc fer?
Moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola cris! El teu pes està justet, però si menges de tot, equilibrat, suficient (sense passar gana) i et trobes bé no t'has d'amoïnar. Recorda que el pes depèn també d'un factor genètic (el que sovint anomenem "constitució), que no podem canviar i per aquest motiu hi ha persones, com sembla ser el teu cas, que tot i menjar no engreixen. Hi ha a qui li passa al revés, per molt que intenten aprimar no poden perquè la seva genètica no els hi permet. Per aquest factor genètic és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. I no et comparis amb les altres noies! Cada cos és diferent i el ritme de creixement també!. I recorda que abusar de dolços, bolleria, etc. no és convenient tant si engreixes com si no, ja que són aliments que consumits en excés poden perjudicar la nostra salut (pujant el colesterol, el sucre, etc.), de manera que són aliments que els podem menjar perfectament de tant en tant, però cada dia no és recomanable. Molts petons!!