cuixeeees
Hola, he fet aquesta consulta per dirvos que soc una nena normal no estic ni grassa ni prima pero es normal que em vegi les cuixes grans? Ns es com que les altres les tenen primetes... Pero jo una mica mes grassonetes us volia preguntar si em podrieu recomenar algun exercici o algun menjfr pper veurem millor de les cuixes pero com us he dit no estic gordeta ni res daixo.
Merciii.💕
Sara Bujalance

Hola MROM! Pensa que és perfectament normal que tinguis les cuixes més amples que la resta del cos, això els passa a totes les dones perquè és la forma natural del cos femení. És tan normal que les noies tinguin cuixes amples com que els nois tinguin l'esquena més ampla. Si les altres noies no les tenen encara és perquè encara no les han desenvolupat, però més tard o aviat ho tindran també. A més, no t'has de comparar amb les altres noies perquè cada cos és diferent!. El que has de fer per assegurar-te un bon tipus en general, incloses les cuixes, és menjar equilibrat i fer esport. Fent bici, step o patinatge treballaràs cuixes especialment. També pots provar amb aquests exercicis:
Molts petons!!