Dubte consulta medica
Hola!
Últimament la mesa alimentació és un caos (les tres ultims mesos els he passat menjant poques calories, despres moltes i engreixant i aprimant-me continuament encara que al final he acabat amb 8 kg menys que a febrer) i ara estic fent una dieta hipocalorica d'aquistes que el màxim son 500 kcal i el minim 100. Dons bé, se que tot aquest rotllo no es sa ni res d'aixo, pero la meva pregunta es ja que dintre de poc, tindre una evisió mèdica (tinc 14 anys), creus que em podrán notar algo raro o fora de lo normal?
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola mel! Si, i tant que t'ho poden trobar perquè el teu cos està patint molt amb tantes pujades i baixades de pes! De fet, és necessari que tu mateixa li diguis al metge què t'ha passat amb el pes, ell/a et podrà ajudar a trobar un pes bo per a tu i trobar les pautes per mantenir-lo. Tot això que t'està passant ara mateix és molt perillós per a la salut i pot portar-te a patir un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns són greus i poden arribar a requerir ingressos hospitalaris i tractaments d'anys de durada, a més de que provoquen molt patiment tant a la persona afectada com al seu entorn proper. Per evitar-ho parla amb el metge, amb els pares i els amics, ells t'ajudaran a sentir-te bé i evitar un problema tan gros. Molts petons!!